woensdag 19 februari 2014

LGB LIEFS frame


Sommige dingen blijven leuk om te maken vindt ik. Nadat ik eerder een



LIEFS frame

heb gemaakt voor mijn kleinzoon heb ik nu een leuke foto van een kennisje gebruikt. Laat nu de kleding van het meisje precies passen bij het papier dat ik wilde gebruiken!

Omdat ik wilde dat dit frame zou kunnen staan heb ik er aan voor en achterzijde chipboard tegenaan gelijmd van 2x2 mm en 2,5 cm diep.
Nu vormde zich ook een leuk platform om kleine flesjes e.d. op te lijmen. Het witte polaroid frame is gesneden uit cardstock met een stans uit van My Favorite Things Die-Namics Precious Polaroids.

Wil je ook zo'n frame maken maar weet je niet waar ze Let's Get Bizzee producten verkopen? Kijk dan even rechts in de kantlijn van het LGB blog. Daar hebben we een blok gemaakt met winkeliers die ons assortiment voeren. Informeer even van te voren of ze iets specifieks op voorraad hebben voor je.

Natuurlijk zijn alle LGB producten verkrijgbaar bij Doe@ding

Wist je ook dat jij je LGB creaties kan showen op onze faceboek pagina? Voor de mooiste inzending stellen wij tevens elka maand een leuke prijs beschikbaar.

Groetjes,
Ellen


Geen opmerkingen: